Direktlänk till inlägg 3 april 2011

Om mig

Av mybrokenlife - 3 april 2011 11:49

Jag tänkte börja med att skriva om mig själv. Allting kommer förmodligen inte med här, utan blir i flera delar.

 

Jag är då 19 år gammal och kämpar med mitt liv. Jag har alltid känt mig speciell och annorlunda jämfört med folk i min egen ålder. Men det är inte någonting jag tänkt på speciellt mycket fören jag blev 12-13 år. Då jag fick jag ångest och självmordstankar, och det skämdes jag för.

Skämdes för att jag visste att det finns dom som har det så mycket värre och skämdes för att jag inte visste varför jag kände så här.

Det jag gjorde dagarna i ända var att sova,skita i skolan, skära mig och planera mina självmord.

Idag är tyvärr mina armar och ben sönder skurna men det ångrar jag på ett sätt inte, för mina ärr är en del av mig och det har varit mitt sätt att hantera ångesten på. Nu idag röker jag istället, och det är ju inte mycket bättre men bättre alltid något.

 

Jag har legat på psyket periodvis, försökt ta livet av mig, sårat många många människor och ätit mediciner.

Jag skrev många dikter under tiden då jag mådde som sämst och mycket dagbok så det kommer nog upp några senare.

 

Mina föräldrar visste ingenting om hur jag mådde under flera år eftersom jag alltid har varit bra på att ljuga, kanske inte så bra egenskap men så är det.

(forts följer)

 
 
cicci

cicci

3 april 2011 12:04

hejsan... kikade in o jaaaaaaa denna blogg kan nog bli en av de få som jag följer (svårt att hitta de bloggar jag kan tänka mig läsa) . Kika gärna över o lämna ett avtryck hos mig så länkar jag dig. C

http://www.qdela.se

 
oLIVIA

oLIVIA

3 april 2011 13:31

Hej jag är glad att jag hitta din blogg. Jag är 14 år och känner exact så som du beskrev att du gjorde när du va 12-13 jag tar mediciner kom precis ut från ungdomspsyket inget jag skriver i bloggen skulle egentligen vilja skriva om allt i bloggen men vill nt i fall nån mobbar mig för allt. Alla säger till mig att man ångrar sig om man skär sig för sina ärr men jag känner som dig det är en del av mig jag kommer alltid minnas alltjag gått igenom och kämpat

http://crazyolivia.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mybrokenlife - 20 juni 2011 22:27

Blir jag en hora om jag tar betalt för sex?

Av mybrokenlife - 14 april 2011 20:59

Det gör så jävla ont att få hem reklam för studentrejer.. och behöva se allt snack om det. Jag hade så jävla gärna velat ta studentent. Åka på ett flak o sjunga töntiga sånger om hur jävla bra vi är. Få gå på balen och känna sig vacker för en gång...

Av mybrokenlife - 11 april 2011 20:09

Under fasaden finns en spricka. den sitter djupt inne och så blir du rädd, samma för dina nära. Ni tittar först hur djupt det egentligen sitter, sen försöker ni komma fram till en lösning, Men när sprickan och djupet blir ännu större och djupar...

Av mybrokenlife - 11 april 2011 17:49

Min familj är så jävla trasig och jag tycker synd om min mamma. Allt hon får utstå hela tiden.. Idag bröt helvetet lös. Min syster får ett utbrott och sårar våran mamma något oerhört så jag vet ärligt inte om detta går att reparera nu? Våran mam...

Av mybrokenlife - 10 april 2011 14:21

Nu är jag tillbaka efter några dagar av stress. Varit på sjukhuset med pytte och hemma hos mina föräldrar, så har inte haft tid. En sak jag vill poängtera är att min ålder och bokstäverna som tex "t har en kompis som heter M" inte är riktiga. Jag ...

Presentation

Handlar om mig och mitt trasiga liv.
Kampen om att få bra och bli fri från självskadebeetenden

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards