Direktlänk till inlägg 14 april 2011

Det gör ont

Av mybrokenlife - 14 april 2011 20:59

Det gör så jävla ont att få hem reklam för studentrejer.. och behöva se allt snack om det.

Jag hade så jävla gärna velat ta studentent. Åka på ett flak o sjunga töntiga sånger om hur jävla bra vi är. Få gå på balen och känna sig vacker för en gångs skull men jag kommer aldrig få göra det.. och det ger mig ångest. Och då ångrar jag att jag skaffade pytte..  då ångrar jag verkligen livet jag valt.

 

Jag hatar det! Man får bara ett liv och jag kommer aldrigfå göra det,fan. ÅNGEST.

Jag orkar inte.. fan fan fan fan fan.

 

Mår inte alls bra.. inte alls. Kanske blir rakblad igen..bara för den här gången

 
 
cicci

cicci

14 april 2011 22:48

Heeey ... Än är det inte över, det är inte försent. Kan förstå hur du känner om alla dina vänner tar det nu men vad de har att ge världen genom sin utbildning är inte mer än va du redan gett, ditt barn :) Du kommer att komma igen... ge inte upp vännen . kramen (Finns de som tänker de samma när det gäller barn, att de ångrar valet av att vänta o nu är det försent.)

http://www.qdela.se

 
cicci

cicci

20 april 2011 21:58

Hej ... vart har du tagit vägen? hoppas allt är bra med dig / er... kram ,din trogna läsare

http://www.qdela.se

mybrokenlife

21 april 2011 08:03

Hej, förlåt.Har tänkt mycket på bloggen o dig! Vet ju att du läser o sånt men har avslutat allt HELT med killen och ja.. jag mår inte så bra.
Skar lite för nån vecka sen så bor hos mina föräldrar och dom hjälper mig med pytte. Vill inte det ska gå ut över pytte.
Behöver bli stabil o sånt, det är väl antagligen nu jag borde dela med mig av mina tankar o känslor här, därför jag skapade bloggen men har som ingen ork

 
cicci

cicci

21 april 2011 15:06

Förstår dig vännen... Tänk på erat bästa o bli stark . Dagen du skriver igen så finns jag här o följer o delar allt med dig :) Skickar dig lite ork att ta dig genom detta , tänker på dig/ er kramar

http://www.qdela.se

 
cicci

cicci

21 april 2011 15:09

Ps) om du känner för att prata med någon som vet en del av de du går igenom så skriv gärna qdela@live.com... Bara en tanke , ibland kan det kännas bra o dela tankar med någon , att bara skriva av sig! :) Vi kan bara skriva om allt o inget om du vill de. kram

http://www.qdela.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mybrokenlife - 20 juni 2011 22:27

Blir jag en hora om jag tar betalt för sex?

Av mybrokenlife - 11 april 2011 20:09

Under fasaden finns en spricka. den sitter djupt inne och så blir du rädd, samma för dina nära. Ni tittar först hur djupt det egentligen sitter, sen försöker ni komma fram till en lösning, Men när sprickan och djupet blir ännu större och djupar...

Av mybrokenlife - 11 april 2011 17:49

Min familj är så jävla trasig och jag tycker synd om min mamma. Allt hon får utstå hela tiden.. Idag bröt helvetet lös. Min syster får ett utbrott och sårar våran mamma något oerhört så jag vet ärligt inte om detta går att reparera nu? Våran mam...

Av mybrokenlife - 10 april 2011 14:21

Nu är jag tillbaka efter några dagar av stress. Varit på sjukhuset med pytte och hemma hos mina föräldrar, så har inte haft tid. En sak jag vill poängtera är att min ålder och bokstäverna som tex "t har en kompis som heter M" inte är riktiga. Jag ...

Av mybrokenlife - 6 april 2011 08:54

Kör mig ut långt åt helvetet så jag slipper tänka Lägg mig ner och skär sakta upp mina handleder Låt mitt liv och själ pumpas ut i takt med blodet som färgar marken röd Låt mig få frid   Skriven av: Mig ...

Presentation

Handlar om mig och mitt trasiga liv.
Kampen om att få bra och bli fri från självskadebeetenden

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards