Direktlänk till inlägg 11 april 2011

Trasiga

Av mybrokenlife - 11 april 2011 17:49

Min familj är så jävla trasig och jag tycker synd om min mamma. Allt hon får utstå hela tiden..

Idag bröt helvetet lös. Min syster får ett utbrott och sårar våran mamma något oerhört så jag vet ärligt inte om detta går att reparera nu?

Våran mamma ger alla hur många chanser som helst och tål mycket men även hon har ju en gräns och jag tror den är nådd nu.

Jag tror hon kommer förlåta när min syster förbättrat sig, fått medicin men inte före det. Detmåste hända något nu för annars orkar inte mina föräldrar något mer.. man ger upp.

 

Stackars goa mamma..om du bara visste hur mycket jag älskar dig! Hur arg jag blir då syster säger så om dig.. vill ge dig allt du förtjänar.

du är värd så mycket mer än skiten min syster spyr ut från sin mun, eller skiten din man gett dig under erat förhållande. Och skiten jag gav dig under många år.

Förlåt kära mamma, jag önskar att vi inte alla vore så trasiga.

Förlåt

 
 
cicci

cicci

12 april 2011 01:14

Kärleken är starkare än man tror i vissa lägen :) ta hand om er kramen

http://www.qdela.se

 
Ingen bild

E

3 maj 2011 13:11

Nu vet jag inte vad du har för relation till din mamma, om ni står varandra nära eller om ni har en dålig kommunikation osv. Men kan du försöka prata med din mamma?
Tala om för henne hur mycket du älskar henne, visa att finns där för henne. vi barn är de viktigaste för föräldrarna! även om de inte alltid känns som de. men dom gör allt för oss och vill bara att vi ska må bra. om vi börjar göra oss illa blir föräldrarna förtvivlade och undrar vad dom gör för fel. sen är inte alla helt friska alltid, så de finns dom som misshandlar och en massa annat tyvär!
men jag hoppas att de löser sig och att ni kan få de bättre hemma hos er :) och om du vill kommentera de jag nu skrivit till dig, får du gärna göra de. förlåt om jag plötsligt kastar mig in och skriver en kommentar utan att veta vad de handlar om helt..men jag hoppas att du förstår vad jag menar :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av mybrokenlife - 20 juni 2011 22:27

Blir jag en hora om jag tar betalt för sex?

Av mybrokenlife - 14 april 2011 20:59

Det gör så jävla ont att få hem reklam för studentrejer.. och behöva se allt snack om det. Jag hade så jävla gärna velat ta studentent. Åka på ett flak o sjunga töntiga sånger om hur jävla bra vi är. Få gå på balen och känna sig vacker för en gång...

Av mybrokenlife - 11 april 2011 20:09

Under fasaden finns en spricka. den sitter djupt inne och så blir du rädd, samma för dina nära. Ni tittar först hur djupt det egentligen sitter, sen försöker ni komma fram till en lösning, Men när sprickan och djupet blir ännu större och djupar...

Av mybrokenlife - 10 april 2011 14:21

Nu är jag tillbaka efter några dagar av stress. Varit på sjukhuset med pytte och hemma hos mina föräldrar, så har inte haft tid. En sak jag vill poängtera är att min ålder och bokstäverna som tex "t har en kompis som heter M" inte är riktiga. Jag ...

Av mybrokenlife - 6 april 2011 08:54

Kör mig ut långt åt helvetet så jag slipper tänka Lägg mig ner och skär sakta upp mina handleder Låt mitt liv och själ pumpas ut i takt med blodet som färgar marken röd Låt mig få frid   Skriven av: Mig ...

Presentation

Handlar om mig och mitt trasiga liv.
Kampen om att få bra och bli fri från självskadebeetenden

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards